Od jednoduchšieho prihlásenia cez rýchlejšie vyhľadávanie až po pohodlnejšie objednávanie. Prejdite si 13 krátkych tipov, ktoré Vám uľahčia orientáciu na našich stránkach.
- 📧 Prihlásenie do účtu a prihlasovací e-mail
- 📄 Platba na faktúru so splatnosťou 30 dní
- 🩺 Kategórie Stomatológ, Lekár, Veterinár a Firma
- 💰 Akciové ceny a akciový leták
- 🎫 Uplatnenie zľavového kódu
- 🏷️ Špeciálne ponuky v sekci Výhodné sety
- 🧡 Urýchlený nákup vďaka funkcii "Môj tovar"
- 🏠 Zmena dodacej adresy
- 📦 Doručenie produktov s rôznou skladovosťou
- 👀 Strážca dostupnosti
- 💼 Výhody pre registrovaných zákazníkov
- 🚫 Bezplatná zmena či storno objednávky
- 🔁 Jednoduchšie reklamácie s online formulárom
1. 📧 Prihlásenie do účtu a prihlasovací e-mail
K prihláseniu do svojho účtu musíte používať jedinečný e-mail. Do dvoch rôznych účtov/firiem sa teda nedá prihlásiť cez jeden e-mail.
Ste registrovaný firemný zákazník? Potom odporúčame používať len firemné e-maily. Chránite tak svoju firmu – váš účet bude bezpečnejší.
2. 📄 Platba na faktúru so splatnosťou 30 dní
Táto platba je dostupná všetkým registrovaným firemným zákazníkom, ktorí majú vo svojom účte vyplnené IČO.
3. 🩺 Kategórie Stomatológ, Lekár, Veterinár a Firma
Do hlavných kategórií Stomatológ, Lekár , Veterinár a Firma sme zaradili vybrané skupiny tovaru. Pre ich zobrazenie prejdite myšou na požadovanú kategóriu. V nej tiež nájdete zoznam všetkých kategórií. Stačí v ľavom dolnom rohu stlačiť Zobraziť všetky kategórie.
Prehľad hlavných kategórií na e-shope
Zobrazenie po nabehnutí myšou na hlavnú kategóriu Stomatológ + tlačidlo Zobraziť všetky kategórie
4. 💰 Akciové ceny a akciový leták
Naďalej pre Vás pripravujeme akciové letáky so zaujímavým cenovým zvýhodnením. Tovar s akciovými cenami nájdete v kategórii Akciové ceny.
Akciové ceny nájdete v navigačnej lište pod ikonou Prihlásenie a registrácia. Akciové letáky sa potom nachádzajú nad ikonou Prihlásenie a registrácia
5. 🎫 Uplatnenie zľavového kódu
A) Pre uplatnenie zľavy pridajte do košíka požadovaný tovar.
B) V jeho detaile nájdite pole Máte zľavový kód?
C) Následne zadajte kód a stlačte tlačidlo Použiť. Zľava sa automaticky načíta.
Zľavový kód platí na všetok tovar, mimo špeciálne ponuky Výhodné sety.
Detail nákupného košíka s poľom Máte zľavový kód? pre uplatnenie zľavy
6. 🏷️ Špeciálne ponuky v sekcii Výhodné sety
Vo Výhodných setoch môžete získať:
- darček zadarmo,
- množstevné zľavy,
- dodatočnú zľavu na produkt pri odbere určitého množstva,
- špeciálne sety produtkov, ku ktorým ponúkame ďalší produkt zadarmo či za lepšiu cenu.
Výhodné sety nájdete v navigačnom menu na pravej strane, pod ikonou košíka
7. 🧡 Urýchlený nákup vďaka funkcii "Môj tovar"
Vďaka tejto funkcii si môžete prezrieť produkty, ktoré ste si označili ako obľúbené, alebo u nás za posledný rok zakúpili. Tento prehľad vám umožní tieto produkty opäť vložiť do košíka a rýchlejšie tak nakúpiť to, čo potrebujete.
Ako prihlásený užívateľ môžete využiť funkcie "Môj tovar"
Do obľúbených produktov si môžete pridať tovar, ktorý často hľadáte. To potom nájdete pod tlačidlom ❤️ Môj tovar.
Ako prihlásený užívateľ môžete produkty Pridať do obľúbených
8. 🏠 Zmena dodacej adresy
Potrebujete zmeniť dodaciu adresu? K tej pôvodnej môžete pridať novú adresu, ktorú potom budete využívať pre svoje objednávky. Chcete niektorú adresu úplne odstrániť? Ozvite sa nám na +421 902 411 673, alebo info@medplus.sk a my ju vymažeme.
Po odoslaní objednávky ste si všimli, že máte zadanú zlú adresu? Zavolajte nám na +421 902 411 673. Miesto doručenia Vám radi zmeníme. Ozvite sa prosím čo najrýchlejšie. Môže sa stať, že sa už zásielka vybavuje.
9. 📦 Doručenie produktov s rôznou skladovosťou
A) Chcete doručiť kompletnú objednávku i napriek tomu, že všetok tovar nie je ihneď skladom? Potom zakliknite pole Dodať objednávku, až bude všetko skladom. Objednávku expedujeme v momente, keď sa naskladnia všetky položky.
Tlačidlo Dodať objednávku, až bude všetko skladom nájdete v nákupnom košíku
B) Prajete si dodať tovar skladom čo najskôr a nedostupné produkty doposlať po naskladnení? Potom pole Dodať objednávku, až bude všetko skladom nezaškrtávajte. Naskladnené produkty Vám pošleme obratom, tie zvyšné po doskladnení. Druhé dopravné je zadarmo.
10. 👀 Strážca dostupnosti
Chcete produkt, ktorý nie je aktuálne skladom? Využite funkciu Strážiť dostupnosť. Nájdete ju na detaile daného tovaru. Akonáhle bude opäť skladom, pošleme Vám správu na e-mail.Pri výrobkoch, ktoré nie sú skladom, môžete využiť tlačidlo Strážiť dostupnosť
11. 💼 Výhody pre registrovaných zákazníkov
Registráciou na našom webe získavate výhody ako rychlejší nákup či možnosť platby na faktúru so splatnosťou 30 dní (u IČO). Všetky benefity nájdete na stránke Výhody registrácie.
Neregistrovaný zákazník môže objednávať výhradne na dobierku. Tovar se platí v hotovosti či kartou pri prevzatí.
12. 🚫 Bezplatná zmena či storno objednávky
Chcete urobenú objednávku zmeniť či stornovať? Kontaktujte nás na bezplatných telefonických linkách.
🩺 Všeobecná linka: 0800 601 433 📞
🦷 Stomatologická linka: 0800 800 441 📞
13. 🔁 Ľahšie reklamácie s online formulárom
Pre reklamáciu sme pripravili jednoduchý reklamačný formulár priamo na webe. Prosíme nasledujte kroky nižšie:
✔ Som registrovaný zákazník-
Prihláste sa do svojho účtu.
-
Zvoľte objednávku, z ktorej chcete tovar reklamovať, a kliknite na Reklamovať tovar.
-
Vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať. Potom stlačte Reklamujem tento produkt.
-
Pod produktom sa zobrazí pole Popis reklamácie. Do neho napíšte dôvod reklamácie.
-
V ďalšom kroku môžete nahrať fotku, závady reklamovaného tovaru. Získame tak lepší prehľad a celá reklamácia bude jednoduchšia.
-
Následne zvoľte spôsob požadovaného riešenia reklamácie.
-
Súhrn reklamácie nájdete v e-maile, ktorý je registrovaný pri vašom účte.
-
Naše reklamačné oddelenie Vás bude čo najskôr kontaktovať.
-
V sekci O nákupe kliknite na odkaz Reklamácia.
-
Zadajte číslo objednávky, z ktorej tovar reklamujete. Potom kliknite na Načítať položky.
-
Vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať. Potom stlačte Reklamujem tento produkt.
-
Pod produktom sa zobrazí pole Popis reklamácie. Do neho napíšte dôvod reklamácie.
-
V ďalšom kroku môžete nahrať fotku, závady reklamovaného tovaru. Získame tak lepší prehľad a celá reklamácia bude jednoduchšia.
-
Následne zvoľte spôsob požadovaného riešenia reklamácie.
-
Súhrn reklamácie nájdete v e-maile, ktorý je registrovaný pri vašom účte.
-
Naše reklamačné oddelenie Vás bude čo najskôr kontaktovať.